Навіть для людей, які не грають в мобільні ігри, Angry Birds відразу ж впізнаваний знак. Незважаючи на те, що їх франшиза і бізнес починалися як додаток для iOS, з тих пір вони породили ігри на основних платформах, безліч фільмів, дитяче шоу, кулінарні книги і навіть продукти харчування. Останній з них відіграє значну роль у недавньому спорі торгової марки бренду проти Angry Chicken.
СПРАВА ПРО ПОРУШЕННЯ ТОВАРНИХ ЗНАКІВ ANGRY BIRDS
Angry Birds належить Rovio Entertainment. Компанія має кілька зареєстрованих торгових марок в відомстві США по патентах і торгових марках (USPTO), і багато з них прямо згадані в Повідомленні про опозицію, поданим підприємством 7 грудня 2020 року. Метою даної подачі є заявка, подана Олександром Лі і Санг Кук Парк для Angry Chicken.
Багато заперечень стосуються брендів в тій же галузі, але в даному випадку справа стосується компанії, що займається розвагами, проти ресторану. У клопотанні у справі Angry Chicken міститься посилання на ресторан корейської курятини. І хоча ці два бренди можуть здатися непов'язаними, Rovio стверджує, що товари і послуги, про які йде мова, досить взаємопов'язані, щоб викликати у споживача плутанину.
ЯК РЕСТОРАН ВТРУЧАЄТЬСЯ В ГРУ?
Якщо заявка на Angry Chicken була подана в 2009 році - в рік, коли Angry Birds були вперше випущені - то, можливо, не було б ніякої законної претензії про порушення товарного знака. У той час новітній ігровий бренд Rovio ще не отримав міжнародну увагу. Однак з того часу назва Angry Birds з'явилася практично скрізь.
Від дитячого взуття до міні-гольфу Angry Birds - бренд розширився далеко за межі свого первісного сліду. Торгова марка Angry Birds тепер представлена в декількох їстівних продуктах, таких як закуски, топпери для тортів, прикраси для цукерок і навіть лінія соусів. Саме тут, як стверджує Rovio, швидше за все, існує ймовірність плутанини.
Одним з ключових міркувань про те, імовірна чи плутанина у споживача - основний елемент порушення прав на товарний знак - є питання про те, чи може компанія розширити свою діяльність на інші лінійки продуктів. У разі Angry Birds це вже сталося. Мегабренд також стверджує, що розбавлення (розмиття) товарного знака відбудеться, якщо товарному знаку Angry Chicken буде надана правова охорона.