Angry Birds проти Angry Chicken

Навіть для людей, які не грають в мобільні ігри, Angry Birds відразу ж впізнаваний знак. Незважаючи на те, що їх франшиза і бізнес починалися як додаток для iOS, з тих пір вони породили ігри на основних платформах, безліч фільмів, дитяче шоу, кулінарні книги і навіть продукти харчування. Останній з них відіграє значну роль у недавньому спорі  торгової марки бренду проти Angry Chicken.

 

СПРАВА ПРО ПОРУШЕННЯ ТОВАРНИХ ЗНАКІВ ANGRY BIRDS

 

Angry Birds належить Rovio Entertainment. Компанія має кілька зареєстрованих торгових марок в відомстві США по патентах і торгових марках (USPTO), і багато з них прямо згадані в Повідомленні про опозицію, поданим підприємством 7  грудня 2020 року. Метою даної подачі є заявка, подана Олександром Лі і Санг Кук Парк для Angry Chicken.

Багато заперечень стосуються брендів в тій же галузі, але в даному випадку справа стосується компанії, що займається розвагами, проти ресторану. У клопотанні у справі Angry Chicken міститься посилання на ресторан корейської курятини. І хоча ці два бренди можуть здатися непов'язаними, Rovio стверджує, що товари і послуги, про які йде мова, досить взаємопов'язані, щоб викликати у споживача плутанину.

 

 

ЯК РЕСТОРАН ВТРУЧАЄТЬСЯ В ГРУ?

 

Якщо заявка на Angry Chicken була подана в 2009 році - в рік, коли Angry Birds були вперше випущені - то, можливо, не було б ніякої законної претензії про порушення товарного знака. У той час новітній ігровий бренд Rovio ще не отримав міжнародну увагу. Однак з того часу назва Angry Birds з'явилася практично скрізь.

Від дитячого взуття до міні-гольфу Angry Birds - бренд розширився далеко за межі свого первісного сліду. Торгова марка Angry Birds тепер представлена ​​в декількох їстівних продуктах, таких як закуски, топпери для тортів, прикраси для цукерок і навіть лінія соусів. Саме тут, як стверджує Rovio, швидше за все, існує ймовірність плутанини.

Одним з ключових міркувань про те, імовірна чи плутанина у споживача - основний елемент порушення прав на товарний знак - є питання про те, чи може компанія розширити свою діяльність на інші лінійки продуктів. У разі Angry Birds це вже сталося. Мегабренд також стверджує, що розбавлення (розмиття) товарного знака відбудеться, якщо товарному знаку Angry Chicken буде надана правова охорона.

 
ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАРАЗ У СПРАВІ Про торгову марку ANGRY BIRDS?
 
Минуло всього два місяці з моменту загальнонаціонального випуску соусу Angry Birds, але до цього моменту бренд безумовно закріпився в харчових продуктах. Через це, Rovio може мати законне справу проти заявника на Angry Chicken. Цей випадок може бути посилений далі якщо Rovio зможе довести що логотип Angry Chicken виглядає схоже на логотип Angry Birds.
У той час як заявка Angry Bird була подана з метою використання товарного знака, компанія, певно, використовує цю назву, принаймні, з 2017 року. Ресторанний бренд повинен до 16 січня 2021 року відповісти на повідомлення опозиції, і в разі успіху великої розважальної корпорації, ресторану може знадобитися переосмислення своєї назви і брендингу.
 
Опубліковано в «Mandour & Associates»