MARVEL'S VENOM проти SPYDER'S VENOM: промислові гіганти у справі про товарний знак

Чи то в коміксах, на телебаченні або на великому екрані, Venom від Марвела вже давно став одним з найпопулярніших суперзлодіїв серед шанувальників. Інопланетний лиходій зазвичай стикається з Людиною-павуком, але саме Spyder Active Sports створює йому проблеми в наші дні. Marvel подала заявку TTAB проти торгової марки Spyder Active Sports ' з приводу ТМ VENOM, тому їх ''передчуття павука'' вже має бути наразі в надлишку.

 

Кінематографічний Всесвіт Marvel досяг вражаючих висот, і велика частина цієї популярності прийшла безпосередньо через Людину-павука. Звичайно, Пітер Паркер - ніщо без кількох суперзлодеев. А коли справа доходить до вражаючих ворогів, Веном Marvel не має собі рівних. Герой з'явився в коміксах в 1984 році - більше десяти років тому Spyder Active Sports також використовував торгову марку VENOM.

Звичайно ж, Spyder Active Sports увійшли в свій власний світ Venom задовго до того, як Marvel став титаном індустрії, якій він є сьогодні. Їх колекція Venom пов'язана з їх відносинами з Team Venom - групою, в яку входять засновник" катання на лижах. Здається очевидним, що їх використання торгової марки не пов'язано з Venom Marvel, але це не обов'язково врятує їх.

Повідомлення про опозицію від Marvel стверджує, що використання товарного знака має пріоритет над брендом Venom, поряд з потенційною плутаниною для споживача. Вони зажадали, щоб Патентне відомство США відмовило в застосуванні знака компанії Spyder, щоб уникнути плутанини і запобігти можливі збитки бренду Marvel.

 

Чи є у справі Marvel порушення?

 

Чи готова Судово-апеляційна рада щодо товарних знаків задовольнити прохання Marvel про відмову в реєстрації Spyder, буде залежати від того, чи зможе він довести ймовірність плутанини знаків. У той час як бренд міг би подати справу на підставі розмиття товарного знака - стверджуючи, що його бренд понесе збиток в результаті заплямованності або розмиття, - його подача сфокусована саме на розгубленість споживачів.

Це означає, що їм необхідно буде показати, що використання товарного знака Spyder, швидше за все, призведе до плутанини щодо Venom Marvel. Очевидно, що суперлиходії - вигаданий персонаж, але він також був зображений на виробах з одягу протягом багатьох років. А оскільки товар Venom 2 з'явився на ринку зовсім недавно, то Marvel зі зрозумілих причин хоче захистити свою здатність до прибутку.

Важливе питання в даному випадку полягає в тому, чи не сплутають споживачі одяг, що рекламує лижну команду, з продуктами за участю інопланетянина, який постійно намагається знищити Людину-павука. Може здатися малоймовірним, що Venom Marvel заплутається в цій ситуації.

 

Опубліковано в «Mandour & Associates»