DJ Marshmello виступає проти L’oreal у питанні торгової марки

У березні 2020 року, Бюро патентів і товарних знаків США отримало від компанії L'Oreal заявку на реєстрацію товарного знака "The Marsh Mellow." Однак, 28 жовтня, Marshmello подав заперечення з вимогами не надавати правову охорону знаку. У L'Oreal є час до 7 грудня, щоб відповісти, але вже є кілька правових питань, про які йде мова. Найбільш істотне з них стосується класів товарних знаків. Немає сумнівів в тому, що "Marshmello" і "The Marsh Mellow" візуально і аудіовізуально схожі. Однак, коли компанія L'Oreal подала заявку на охорону, вона зробила це в основному щодо Міжнародного Класу 003. Цей клас позначається як підготовка до макіяжу. Для того, щоб заперечення було успішним, необхідна ймовірність переплутати знаки. Звичайно, є й інші підстави для успішної опозиції. Однак, чи буде яка-небудь з них застосовуватися вирішувати TTAB.

 

 

ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗАПЕРЕЧЕННЯ

 

Нещодавно на Marshmello подавали в суд з питань інтелектуальної власності, пов'язаних з авторським правом, але його заперечення проти L'Oreal змусили його зайняти місце позивача. Підстави для подання Повідомлення про опозицію зазвичай пов'язані з потенційною споживчою плутаниною, але є і кілька інших можливостей. До них належать такі:

  • Розмиття товарного знака.
  • Загальний або просто описовий знак.
  • Помилкові наслідки спонсорства.

Товарні знаки Marshmello варіюються від послуг дискового жокея до напоїв, але косметика, здається, далеко за межами управління діджея. Проте, все ще можливо, що споживачі можуть переплутати джерело продуктів. Споживачі також можуть повірити в те, що деякі спонсори залучені.

 
Опубліковано в «Mandour & Associates»